Utgång

Dagens hiss : Rostade mackor med ost och marmelad klockan halv tre på natten
Dagens diss : Snobbiga läkarstudenter

(Extremt förkortad version om hur snacket gick igår)
Är du läkare? - Nej
Är du civilekonom? - Nej, jag pluggar sjuksköterska.
Okej, hej då.
Seriöst?

E-puben kommer nog inte få många fler besök faktiskt.
Dååålig musik. Jag hatar när det kommer en låt och man märker att den verkligen inte går att dansa till.
Kom väl en och annan godkänd låt också, och då sjöng vi med (läs skrek) så idag är rösten ur funktion.
Men lätt värte, måste säga att det var en mer än väl godkänd utgång, humöret var på topp även om fötterna
höll på att gå sönder i highheelsen. Avslutade kvällen med att tycka tre rostmackor och oboy hos frun
och sen gick jag hem och drack resorb och sov sen gott.

Och idag är jag galet o-bakis och nöjd med livet.
Idag ska jag äta spagetti och köttfärssås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0