Torr hest

Jag är äckligt trött, och om mindre än sju timmar ska jag kliva ur sängen igen. Så jävla opepp!
Dagen på jobbet har iaf varit tillfredsställande, har gett sprutor och pysslat med det mesta.
Imorgon är sista dagen på jobbet för denna vecka, och även sista dagen med uvi-medicin.
Den där jävla antibiotikan eller vad det nu är för fuffens jag stoppar i mig gör mig torr.
Flagnar på hela kroppen och skulle behöva bada i idomin. Ska göra ett besök på apoteket imorgon
och köpa nån fet hudkräm, jag hatar att vara torr. Det kliar och svider. Överallt! Inte så trevligt på alla ställen..
Nu är det dags för att borsta tänderna, stoppa in öronproppar och sen sova.
Lika bra att ha dom i förebyggande syfte, det vore fan inte okej att bli störd när man redan har så få timmar till förfogande för sömn. Men ihelgen blir det sova.. Och andra mindre trevliga saker som städning, storhandling och plugg.
Och har man tur så kanske det blir en utgång på lördag, var ju trots allt två veckor sen sist!
Jag är en dålig student.
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0