Stackars b

Skojig natt det var på Fysikgränd 25 D rum 212 inatt!
Konstant kissnödig utan att det gick att åtgärda problemet så att säga, hjärtklappning så hela kroppen hoppade och näsan helt igensvullen. Myyyyysigt!
Blev inte många timmars sömn, men trots detta så kom jag ändå ur sängen klockan sex, och var bara sådär 10 minuter sen på jobbet. Överkomligt.
Klockan åtta gjorde jag ett besök på akuten. 2 minuter tog det och trehundra kronor kostade det.
Sen fick jag lägga 70kr på medicin, men det är ju lättvärt iaf, bara det vill hjälpa.
Tyvärr är biverkningarna yrsel och illamående, så jotack, här ligger jag och är sjukare än innan jag började medicinera.
Men jag har chips och cola att kurera illamåendet med, rena hurkuren mot sånna symtom!
Den stora frågan som återstår för dagen är om jag ska äta nån mer mat idag och isåfall vad jag ska äta.
Tåls att funderas på.
Kanske pasta och sås? Kanske lasagne? Kanske en minipizza? Oja, där har vi det.

Tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0