Stackars b del två

Min rygg gillar inte när jag halvsitter/ligger i sängen, snett vriden mot tvn med massa kuddar i oordning bakom mig.
Ergonomin är inte på topp kan man väl säga.

Imorgon ska jag tvätta. Klockan tolv! Galet tidigt på en ledig dag.
Men jag tyckte det var lika bra att ta en tid ganska tidigt, då har jag en anledning att kliva ur sängen i rimlig tid,
och kanske hinna med annat än att ligga i fosterställning och dricka cola hela dagen.
Måste en sväng förbi på NUS och hämta ut nya jobbkläder, och även en tur på mb för att lämna tillbaka en bok.
Dock var jag duktig nog att ta omlån på den en månad till ifall jag skulle glömma den, smaaaart tjej!
Har ju hänt förr om man säger så.. Inte att jag är smart alltså, utan att jag glömmer saker.
Lite av min grej.

Snart fortsätter Beck, så jag ska väl dumpa datorn och ägna mig åt Gunvald.
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0