Sovdags

Jag har inte fått blogga nåt idag. Min dator har levt sitt eget liv och gjort som den velat hela dagen.
Men iofs har det inte hänt så mycket spännande att blogga om heller.
Jag har gjort allt annat än att läsa i boken iaf. Sunes sommar, bloggläsande och tv-tittande lockade mer konstigt nog.
Så jag får ta tag i det där imorgon.. Eller på söndag. Eller på måndag kväll..
Vore ju inte första gången jag gjorde något i sista minuten om man säger så.

Imorgon kväll blir det iaf en stor påse godis och melodifestivalen i sällskap av Malin. Myyys.
Nu ska jag försöka sova trots att det är typ medelhavsklimat här inne. Trots att jag sänkt elementet så är det ändå 24 grader. Jätteskönt dagtid, men när man ska sova är det inte lika kul.
Och för alla intresserade har mitt talangfulla skärsår slutat blöda nu. Nu är det bara en stort djup hack i tummen med en skinnbit över som jag fastnar i precis allt med. Det gör jätteont. Det är synd om mig. Gnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Big NONO, iiiinte Sunes jääävla sommar !for fuck sake!

2009-02-07 @ 22:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0