Neeeej

Jag mår illa. And I hate it.
Fan vad jag tjatar om det, men jag kunde väl fått nån medicin man mår bra och inte sämre av?
Brukar inte hålla i sig såhär länge heller, brukar släppa nån eller några timmar efter jag tagit
tabeltten, men inte nu. Nej nu har kroppen bestämt sig för att må dåligt sen klockan fem.
Så jag vet inte om jag ska ta nån mer tabeltt ikväll, kanske skippar den nu eftersom jag redan mår dåligt,
eller så är det jävligt osmart och uvi kanske kommer tillbaka. Har ingen koll på hur viktigt det är att  inte skippa nån.
Pest eller kolera typ.
Men nu får magen avdimmad cola så den kanske blir glad snart igen.

Tror jag ska ge upp för dagen snart. Kan vara skönt att inte kliva upp 20 min innan jag ska gå på jobbet..
För att jag ska kliva upp tidigare för att  plugga, det tror inte ens jag på längre.
Gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0