Lång dag

Smart av mig att avsluta dagen med två stora glas saft? Verkligen!
Nu kommer jag ju inte alls vakna om några timmar och nästan kissa på mig.. inte alls..
Så. Jävla. Korkat.

Dagen har i övrigt varit för jobbig för att ens nämna.
Halv nio till halv fyra är inte coolt. Min hjärna fungerade inte förän efter tio och slutade igen nångång vid ett-tiden.
Mindre bra egenskap när man ska sitta och lyssna på föreläsningar.
Imorgon är det lång sovis, jag börjar inte förän klockan ett, men istället får jag hänga på VV till halv fem.
Men jag tror faktiskt att jag föredrar en eftermiddag i skolan än ännu en tidig morgon.
Tycker jag borde vant mig nu när jag klivit upp tidigt i tre veckor, men icke.
Min kropp skriker nej varje morgon lik förbannat. Vi gillar inte mornar, jag och min kropp.

Nu ska jag borsta tänderna och kika på SATC. Sen ska jag sova i typ 12 timmar. Lyx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0