Kallt magont som kostar pengar

Jag borde sova nu. Dels för att jag börjar halv nio imorgon, och dels för att jag inte sov så mycket alls natten som var.
Hade så sjukt ont i magen, sprang fram och tillbaka till toaletten för jag trodde jag skulle spy, men inget kom och där låg jag på badrumsmattan i fosterställning och kallsvettades.
Ett tag trodde jag blindtarmen hade spruckit eller nåt, har fan aldrig varit med om sånt jävla magont.
Men vid halv fyra kollade jag på klockan sista gången, och jag tror jag däckade av utmattning strax därefter.

Idag har jag dock inte kännt av nattens krämpor, vilket jag tackar för. Tyvärr börjar det kännas precis som det gjorde igår kväll nu, precis innan helvetet sa hej och parkerade. Så jag funderar på om jag ska försöka somna så fort som möjligt, vet inte vad som annars skulle kunna hjälpa.
Nog om det.

Imorgon ska jag bara vara i skolan nån timme, sen ska jag och Lotta på stan och göra av med lite pengar, och på kvällen hoppas jag att det blir partaj nånstans. Sjukt sugen faktiskt, gäller bara att hitta fler som är det och har större än 20kvm så man får plats några stycken. Även om vissa tyckte det skulle vara en bra idé att ha klassfest på 80 pers hos mig på lördag, man skulle ju få 2,5 dm var att röra sig på, så whats the prob? Nja tyckte jag.

För övrigt vill jag tillägga att det är äckligt kallt här uppe i Norrland.
Men vi bor ju här för att vi gillar snö och kallt. Bara vi slipper vara ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0