Hur ska det gå?

Jag har ju helt glömt bort att berätta om min kommande praktik.
Tre veckor på NUS, geriatriken för att vara exakt. Jag vet inte riktigt vad det är för sorts avdelning faktiskt,
men det är gamla där iaf med diverse krämpor om jag fattat det rätt. Kan ju återkomma i frågan.
Det ska nog bli massa kul, dock något som är jävligt o-kul är att jag börjar 6:45 nästan varje dag.. MITT I NATTEN TYP!
Sexfyrtiofem. Det innebär att jag kommer kliva upp innan sex. Jag kommer dö! Jag är ju så lite morgonmänniska som man kan vara. Min hjärna fungerar inte förän efter tio på förmiddagen, jag är som en zombie fram tills dess.
Hur fan ska jag kunna lära mig något och komma ihåg det sen också så tidigt på morgonen?
Dömt att misslyckas..

Nu ska jag äta chips. Egentligen är jag lite hungrig och hade uppskattat någon form av mat nu,
men vem fan orkar ställa sig och laga mat klockan åtta en fredagskväll?
Men chips är ju potatis och potatis är mat så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0