Hur gör man?

Jag tror att det fattas nån kromosom eller så på mig. Pluggkromosomen.
Det går ju inte koncentrera sig! Och jag försöker faktiskt, böckerna är framme, block och penna,
men sen tar det liksom stopp. Något ord skrivs ner och sen är mina tankar så långt borta från basal omvårdnad
som de kan bli. Spelar ingen roll om tvn är av eller på, om jag lyssnar på musik eller inte, jag märker ändå efter nån minut att jag sitter och stirrar rakt fram och inte gör ett skit.. Jävligt störande.

Något annat som är störande är min medicin. Jag mår piss av den. Uvi:n känns redan mycket bättre, men
att må illa och vara yr är ju sådär kul.. Så jag hoppas att jag är frisk om fem dar, pallar fan inte må så här längre än så.

Snart är det dags för middag. Men först ska jag tömma sista tvättmaskinen och göra ett tappert försök till att plugga.
Och hur det kommer gå med det sistnämnda vet vi ju...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0