Glasögonorm

Idag har jag en glasögonsdag. Och efter att ha haft dom på sen jag vaknade måste jag erkänna att jag faktiskt ser rätt bra i dom nu, ögonen verkar ha vant sig. Fast jag hävdar fortfarande att det är fel styrka på dom.
Så även om jag får se lite suddigt på långt håll för tillfället tror jag mina ögon skulle jubla om dom kunde eftersom dom får slippa linserna ett tag.. Tror faktiskt det är dags att byta styrka på dom också.. Men snålheten är ju ett faktum, och jag beställer hellre nya linser från internet än går och gör en undersökning för typ 300 på synsam.
Men man ska vara rädd om ögonen, så jag ska nog boka en tid när jag fått csn och känner mig rik.

Snart ska jag ställa mig i duschen och bli människa igen och lyssna på Brittan så jag får upp partyhumöret lite.
Hon är ju bra till det ändamålet faktiskt..
Fullast vinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0