Gah

Mitt huvud värker och näsan är igentäppt. Börjar bli liiite less på det nu.
Jag borde nog klä på mig och fixa nån sorts lunch snart,
men det tar ju emot att över huvudtaget kliva ur sängen när det är så varmt och mysigt under täcket.
Så förmodligen kommer jag bli kvar här i några timmar till och äta kombinerad lunch och middag.
Mitt i dagen mat alltså. Vad jag ska äta är lite oklart, men borde kanske göra tunnbrödrulle eller
wraps eftersom jag har ett överflöd av tunnbröd. Vet inte riktigt hur jag tänkte när jag köpte en påse
till när jag redan hade.. Man ska inte handla när man är hungrig helt enkelt.
Opepp för fest ikväll, men det kanske ordnar upp sig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0