Gaaaah

Slitet lag på fysikgränd. Ruskigt vad jobbigt det är att kliva upp klockan sex.
Måste skaffa dimmer till badrummet, strålkastaren där dödar mitt redan kassa humör på morgonen.
Men imorgon börjar jag 13, mycket trevligare.
Jag har försökt sova ända sen jag kom hem, men det har varit helt omöjligt, trots att ögonen stänger sig själva.
Egentligen borde jag laga mat nu. Men ett gäng tandläkare är i köket och bakar semlor, varav en söt kille som jag var snäll nog att släppa in här på Alcatraz eftersom han kom hit samtidigt som jag kom hem från jobbet.
Och jag är fan inte snygg, nästan osminkad och med hår som står åt alla håll. Så jag håller mig på rummet ett tag till.
Skulle vilja äta fiskgratäng till middag, men det tar ju sån jävla tid, först ska ugnen bli varm och sen ska den stå där i typ 30 minuter eller nåt. Kanske får bli pasta idag, helst skulle jag inte laga nån mat alls, men äta bör man har jag hört..
Även om jag både ätit frukost, second breakfast, paj till lunch, fika nr 1 och sedan tryckte jag en semla.
Kanske slår på stort och äter nudlar idag, gott, inte så nyttigt och jag behöver inte gå ut ur mitt rum.
Precis som jag vill ha det :)
Nä, nu ska jag ta en Furadantin, bli illamående och yr och försöka sova en stund.
Fast först ska se över min ekonomi som ger mig migrän, kommer csn imorgon tro?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0