...

Mitt huvud värker och mina linser lever sitt eget liv. Kan ju vara så att det ena beror på det andra.
Men trots detta har jag varit duktig och tvättat idag. Både kläder, lakan och handdukar.. Handdukar som för övrigt var så täckta i smink så det var galet. Jag måste vara otroligt dålig på att tvätta mig..
Kvällen kommer spenderas i sängen framför lets dance. Måste ju vila mig i form tills imorgon för då
blir det fest igen. Börjar ordna upp sig med studentlivet nu. Ska bara lära mig att plugga också.
Nu ska jag dricka te och äta kakor.


Kommentarer
Postat av: sofie

huvudvärken kan kanske ha något samband med gårdagens bravader? :P eller gör du som jag, skyller på förkylningen? :)

2009-02-13 @ 21:02:57
URL: http://so0fie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0