...

Jag har fittigt ont i magen. Känns som jag har tarmvred eller nåt. Iofs har jag aldrig haft det och har ingen aning om hur det känns, och förmodligen är det mycket värre än såhär, men you get the point.
Vet inte riktigt vad jag ska göra åt saken heller. Att ge min magkatarrsmage treo gör väl inte att den jublar direkt,
men jag håller ju stenhårt på min teori om att treo hjälper mot allt, så jag kanske skulle prova ändå.

Imorgon börjar jag 11, därför har jag tid att både se SATC och scrubs innan jag ska sova. Me like.
Och om jag har tur hinner jag med frukost innan skolan imorgon också, nångång ska ju vara den första!

Vaccinationssprutan var iaf lättmjölk jämfört med tbc-sprutan. Gjorde inte ont alls och jag är mycket tacksam över att det är den här sprutan man ska ta tre gånger för fullt skydd och inte den för tbc.
Nu ska jag ge min mage medicin och hoppas den inte blir ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0