...

Trots att jag bara varit hemma i en timme ungefär har jag ändå hunnit, damma, dammsuga, skura tvättstället och slängt in vittvätt i tvättmaskinen. Och i samma stund jag skrev det kom jag på att jag tog fel tvättmedel.. tokigt.
Men ingen större skada skedd för det, värre om man tvättar färgade kläder i blektvättmedel.
Så sammanfattningsvis är effektiviteten på topp!
Dock blir jag galen på folk som lämnar sina kläder i torkskåpet fast tvättiden är slut!
Är tvättiden slut är väl även tiden för torkskåpet slut. Okej om kläderna hänger kvar medan jag tvättar min första maskin och jag ändå inte har något där än, men nu var det en som hade haft tid till 12 idag och fortfarande hängde kläderna kvar.
Det är sånt jag får damp på. Blir ingen snygg ihopvikning som jag bjöd på igår, nu blir det en hög på bänken..
Nån måtta får det vara. Haha, jag låter som en gammal bitter tant märker jag. Så charmigt..

Resten av dagen ska jag ägna åt att läsa den där jävla boken som vi ska ha semenarium på,
laga till något ätbart, hinna med en sovning och även ett besök hos Lotta.
Skulle även behöva ta mig en sväng på affären, men jag vet inte om effektiviteten håller i sig så länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0