...

Idag är det sol i Umeå. Inte något man blivit bordskämd med, tror det faktiskt är första gången jag ser solen sen jag flyttade hit. Så jag har slagit på stort och t.o.m dragit upp persiennerna. Inget som hör till vanligheterna annars.

Annars är det väl en ganska dålig dag. Jag är förkyld, näsan rinner och jag har ingen nässpray, huvudet värker, tandköttet är inflammerat och min tbc-böld gör ont.

Har åtminstone städat upp lite i mitt mansion, sorterat tvätt och förberätt inför min tvättid klockan fem.
Galet vilken framförhållning!

Till middag blir det mos och korv, och ikv'äll blir det chips och Beck.
Jag borde även läsa boken vi ska ha semenarium på nästa vecka, men motivationen är ju inte på topp om man säger så.
Borde även renskriva mina anteckningar och kanske kika lite i kurslitteraturen som kom igår..
Men ja.. Så mycket man borde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0