Effektiv tjej

Många som läser min blogg nu.. Eller ja, många jämfört med förut. Kul tycker jag i vilket fall som helst!

Nu är tvätten klar, det finns mat i magen, chips som väntar på att bli uppätna och ett kapitel är läst i boken.
Jag är så effektiv så jag knappt känner igen mig själv.
Är det den nya, vuxna, ansvarstagande benice som kommit fram?
Kanske inte riktigt ändå, men hade det varit för en månad sen hade jag struntat i allt ovanstående (utom chipsen såklart) och legat på soffan och sovit istället. Så lite ordentlig har jag nog blivit ändå.

Nu ska jag fortsätta med min bok, som nog inte är så dålig som jag trodde. Lite udda, men långt ifrån kass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0