Duktig tjej

Idag har jag lekt på KTC på skolan. Vi har bäddat, matat och borstat tänderna på varandra.
Själv hann jag även med att skära upp tummen på ett rakblad, och spenderade hela lektionen med att blöda som en gris. Jag blödde seriöst oavbrutet i tre timmar. Lena (läraren) fick plåstra om mig flera gånger eftersom det blödde igenom hela tiden. Så jävla typiskt mig att göra något sådant. Vi skulle liksom inte ens använda dom, men eftersom det låg en hel låda rakhyvlar framme så var jag självklart tvungen att pilla. Och det slutade ju som sagt i blodbad.
Har tryckförband nu och hela tummen dunkar, men det kanske slutar blöda åtminstone.

Nu ska jag skriva matlista och sen traska iväg till affären i snöyran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0