Arbetande tjej

Idag blev jag kvar på jobbet längre än vad jag egentligen skulle.. Men bara därför stötte jag på Lotta i kulverten och fick sällskap vägen hem, mycket trevligt.
Nu har jag precis betalat räkningar, alltid kul att pengarna försvinner samma dag som de kommer in på kontot!
Ska storhandla på fredag tror jag så jag har käk ett tag framöver, sen ska jag spara på pengarna.
Måste ju trots allt börja tänka på den årliga utlandsresan i sommar, är ju inte säkert att jag hinner jobba och få lön innan det är dags att dra iväg.. Dessutom är jag i stort behov av vårkläder. Hänger fan bara svarta, grå och mörkblå kläder i min garderob, inte så jävla upphetsande..
Nu ska jag äta nudlar och dricka saft. Min mage kurrar men jag orkar fan inte ställa mig och laga mat nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0