- - -

Nu ska jag fråga något jag egentligen inte vill skylta med att jag inte vet...
Vad betyder FTW? Fuck the whore är det enda jag kan komma på.
BTW har jag ju koll på.. det betyder ju Buy the whore.

Nu ska jag äta nudlar en gång till. Dom är ju inte så mättande dom näringslösa små maskarna.
Och dessutom är jag så lat så jag inte orkar koka dom, så det inte ens blir mask, och det känns på nåt vis ännu mer näringsfattigt. Man får ju välja lix. Äta mer matiga nudlar och måsta resa sig ur sängen, gå en meter och knäppa igång vattenkokaren, vänta på att vattnet kokar, hälla hetvatten på nudlarna, vänta fem minuter, hälla av vattnet och sen äta, eller äta såkallade råa nudlar som blir lite som en chipsupplevelse och man kan stanna i sängen..
Kan ju inte påstå att valet är speciellt svårt.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hallå? Vet du inte vad FTW betyder? Fuck the whaaaaat ;)

2009-02-20 @ 17:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0