Wednsday break my heart


Idag har jag lekt på Lungmottagningen. Varför kunde jag inte få ha hela min praktik där istället för på avdelningen? Började dagen med en bronko, sen satt jag med när en sköterska vaccinerade bebisar.. Fick även äran att kramas med sötaste lilla tjejen. Det skulle jag vilja göra varje dag.
Hade världens längsta lunch som jag spenderade lite planlöst uppe på avdelningen. Och eftermiddagen tittade jag på svinisvaccinationer, hängde med personalen och åt så mycket fika att jag trodde att jag skulle kräkas.
Imorgon ska jag återigen på avdelningen. Tänkte börja med den jäääävla inlämningsuppgiften som vi ska göra under praktiken också. Får sitta och plugga på jobbet vilket är grejtans.

Nu borde jag duscha och sova. Därför ska jag äta lite mer godis och titta på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0