Tjock tjej


Det kan vara så att jag under några få timmar gått upp minst 3kg.
Jag och Sofie gick in med mottot; Man vet aldrig när man får mat nästa gång..
Och tröck därför i oss 9st nuggets, strips, två dippar, dricka, glass med kolasås och avslutningsvis popcorn och läsk på bion. Jag satt och ångrade mig igenom hela filmen att jag tryckt i mig så mycket mat, medan handen automatiskt sträckte sig mellan popcornen och min mun.

Så jag försökte göra av med lite överskottsenergi när jag kom hem genom att julpynta badrummet och byta gardiner. Och nu ligger jag i sängen och äter chips. Är någon förvånad? Dock kan inte bestämma mig om jag vill ha vin eller cola till. Vin eller cola? Vin eller cola? Varannat glas kanske för rättvisans skull.

Filmen var för övrigt bra kan väl tilläggas. Vi såg Så olika. Den hade väl ingen direkt handling, men en såndär mysfilm som man var glad i magen av efter man sett.

Nu ska jag och min gravid-i-femte-månaden-mage bege oss till köket och hämta lite proviant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0