Sunday allways comes to late


Nu har jag suttit med böckerna i knät i två timmar utan att ha skrivit ett enda ord på min uppsats. Det har låst sig. Allt känns hopplöst och motivation kan jag knappt uttala. Aldrig förr har väl jullov känts så avlägset.
Ångest, ångest, ångest. Jag mår fan riktigt pissigt dåligt nu.

Och appropå pissigt dåligt så har min akuta magsjuka äntligen avtagit. Iofs kan det bero på att min mage endast fått avdimmad cola de senaste 12 timmarna, så trots att jag numera inte behöver heta fontän i andranamn så vågar jag inte riktigt trycka i mig mat än.. Trots att jag är sjukt hungrig, vilket inte blev bättre när pappa ringde och sa att han åt pizza. Geee miiig.

Nä. Fuck. Nu ska täcket över huvudet en stund och sen ska jag rycka upp mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0