Sunday allways comes to late


Imorse var jag en trött tjej. Och tryckte därför av alarmet istället för att snooza. Men ingen större skada skedd, jag sov över en halvtimme, vaknade halv sju istället för sex men var ändå på jobbet klockan sju.
Rekoooord! Fattar inte hur jag hann med både sminkning, håruppssättning, påklädning och cykelrace till NUS på bara trettio minuter. Ni kan kalla mig blixteN.

Sen hade jag en tråkig förmiddag som utbyttes mot en rolig eftermiddag. Och hemgång sådär vid tre.
Och sen dess har jag tvättat lite nödvändigheter och försökt att inte somna. Inte helt enkelt när man är trött som en liten zombie.

Och självklart så går det veckor och månader utan att dom visar en enda vettig söndagsfilm..
Men så väljer dom att visa två stycken jag vill se samma kväll, samma tid.
Ska jag kolla på Skicka vidare eller The Holiday?
Jag vill inte behöva ta sånna här livsavgörande beslut alldeles själv. Vart är min sambo?
Chips, skumtomtar och cola blir det iaf. Det är jag fullt kapabel till att besluta om.

Imorgon ska jag handla klart julklapparna, skriva lite på den jävla vfu-uppgiften och möjligtvis slinga håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0