Oväntat?


Jag har magsjuka. Big time. Jag är som en levande fontän.
Mellan attackerna mår jag precis som vanligt, men så känner jag magen vända sig och det är bara att kuta till badrummet. För en gångs skull är jag glad över att jag bor så jävla litet så det inte är så långt å springa.
Så jag rekomenderar alla lagmedlemmar proppa i sig vitlök och vitpeppar och allt vad man nu kan ta i förebyggande, jag har ju tyvärr haft kontakt med flera magsjukepatienter. Ingen calici dock, men vanlig magsjuka kan döda en tillräckligt mycket.

Dessutom har jag extremt svullna anklar och eksem på halsen.
Jag är i fin form nu känner jag. Har ju verkligen tid med att vara sjuk också. En uppsats och två obligatoriska skoldagar och en låååång bussresa framför mig, kunde inte ha tajmat det så mycket bättre känner jag.
Benice i ett nötskal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0