Mission impossibile


Det kan vara så att jag har aningen för mycket kläder med mig hem.
Det kan vara så att det är onödigt att ha 25 par trosor med sig hem för två veckor, det kan vara så att jag inte kommer använda alla fjorton linnen/tishor, det kan vara så att jag inte kommer använda alla koftor och tröjor. Men det är ju så svårt å veta vad jag har lust att ha på mig om vecka liksom, alternativ är viktigt. (Intalar jag mig själv)
Hur jag ska få hem alla julklappar tillbaka till Umeå är en gåta. Får hoppas att jag inte varit så snäll så jag inte får så många.. Eller att det är väldigt, väldigt små presenter.

Nu ska jag försöka kriga ner alla julklappar som jag ska ge bort också.
Jag har redan insett att en kasse på sidan kommer bli ett måste.
Min stooora resväska måste ha krymt. Så här liten var den inte när jag åkte till Italien 06.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0