Hel tjej !


Okej. Jag tar tillbaka allt ont jag skrivit och alla onda tankar jag tänkt om sjukgymnaster.
Note to self: Gift dig med en !
Jag var trasigare än jag trodde. Och trasigare än sjukgymnsaten trodde. Hela min rygg var sne. Mitt högra ben var 5cm kortare än det vänstra. Men efter knäckande från alla håll med tillhörande vrål från mig och tre Voltaren på det så är nu mina ben lika långa och min rygg har aldrig varit så smärtfri. Så. Jävla. Skönt.

Och bästaste dagen hittills på jobbet dessutom. Har fått gå med en jättebra sköterska som både låtit mig ta blodprov, delat medicin, varit med på ankomstsamtal och gett infusion! Mer än vad jag gjort på hela sammanlagda praktiken hittills alltså. Jag ska också bli en sån bra handledare när jag är färdig syrra, det gör liksom så fruktansvärt mycket när man känner sig behövd och får eget ansvar över saker.

Så ja, jag har fan inte en enda sak att klaga på idag. Möjligtvis att min näsa är öm sen jag tvingades klämma ihop den i ett specialmunskydd, men jag antar att den återhämtat sig tills imorgon så jag tänker nog inte ens klaga på det.

Nu ska jag kolla på Hells och plugga. Sen sova en kvart och kliva upp och cykla på jobbet igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0