Friday Im in love


Får man skjuta sina grannar? Om man ber snällt?
Sådär halv fyra inatt bestämde sig någon av utbytesstudenterna att ha efterfest med sina hundratusen kompisar. I korren. Dom sprang fram och tillbaka, skrek, sjöng, plingade på alla dörrar och spelade sjukt hög musik i sådär två timmar. Alltså lagomt tills jag skulle kliva upp och cykla till jobbet. Jag funderade seriöst på att ta kökskniven och avveckla lite folk då faktiskt. Snälla ge mig en lägenhet någon så jag slipper den här jävla korren..
Men krigare som jag är så klev jag upp och jobbade ändå, trots sömnbrist och huvudvärk.
Fick sluta redan halv två, men då hade jag redan hunnit med venprov, infusion, handledarsamtal och två timmar nere på op kikandes på en gastro/koloskopi, så jag var nog nästan värd en tidig hemgång.
Så nu är planerna att sova middag en stund, äta middag och sedan plugga innan Idol börjar.

Dagens mest använda uttryck:
Jävla popcorn
Crazy catwoman




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0