...


Jag fryser ihjäl. Familjen bestämde sig för att det var fruktansvärt varmt tidigare ikväll och beslutade att det inte skulle eldas nåt mer idag. Och här sitter jag i både tjocksockar, mjukisar, sjal, tröja och mammas kofta. Varmt in my ass. Jag fryser livmodern av mig.
Jag finslipar lite på den jävla VFU-uppgiften, det går inte så bra kan man väl säga. Och alla jävla referenser, vet ni hur mycket jag hatar referenser? Rekordmycket. För att inte tala om vad jag tycker om genus, etik och värderingar. Fuck this. Jag ska bli hemmafru.
Förutom istid på Svågavägen är det helt okej. Förutom en sårskorpa på hakan och ett stycke uppsats som borde bli klar typ nyss eftersom vi ska till mormor och leka imorgon. Min lilla söta, snart 85åriga mormor som svarar på sms fortare än mamma.

Och snart nyår också. En fest skulle vara trevligt.. Har nämligen några hjärnceller som behöver supas bort.
Väldigt osammanhängande det här blev. Men jag är inte speciellt sammanhängande för tillfället heller.
Vad fan hände?
Gnatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0