...


Det är inte bara min blogg som tagit jullov, även mina lätträknade läsare har det.
Jag som trodde ni skulle sitta som klistrade här 24/7 nu när ni är lediga och har tid.
Men välkommen tillbaka i Januari kan man väl säga.

Livet rullar. Myspys helg hos bror och nu är jag tillbaka i skogen hos mamma.
Borde skriva klart ett stycke jävla vfu-uppgift nu, men jag har tappat bort min dator så det går nog inte.
Eller tappat bort och tappat bort, den står på golvet i sin datorväska här bredvid mig, men jag väljer att inte kolla ditåt helt enkelt.

Så jag fortsätter nog smutta på min julmust och leva i fönekelse ett tag till.
Det har ju funkat hittills, så why not liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0