...


Kära örebroare.

Note to self: Cykla inte när det kommit massa snö.

Bra dag. Trevlig handledare.
Två dagar kvar att kriga mig igenom, jag ser ljuset i tunneln om man säger så.

Idag är jag återigen äckelless på att bo i korre. Jag hade ju som bekant städvecka förrförra veckan. Och tjejen som bor bredvid mig hade förra veckan. Och nu borde alltså nästa i rumsordningen ha sin vecka.
Men det tycker tydligen inte hon och sätter Städveckan-skylten på min dörr. Det hade hon gjort redan imorse. Jag satte den på hennes dörr. När jag kom hem satt den på min dörr igen. Så jag satte tillbaka den på hennes dörr med en tillhörande arg lapp om att jag redan haft min städvecka och att hon skulle ge fan i att sätta skylten på min dörr. Jävla popcorn. Fast jag skrev inte "ge fan i" och jag kallade henne inte för popcorn. Och dessutom skrev jag på engelska så den lilla kinesen ska förstå. Det är fan bara arga lappar som funkar här. Hårda tag.

Nu borde jag skriva på min uppsats eller vad man ska kalla den. Och laga mat.
Men först måste jag sova lite. Man mår fan inte bra av att sova tre timmar och sedan jobba åtta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0