...


Jag tog mig en fjortontimmas inatt. Satt fint även om det var kämpigt dom sista 4 timmarna och jag vaknade en gång i halvtimmen. Men nuså, en rejäl huvudvärk men känner mig väldigt utvilad. Bra skit.
Så det blev alltså inga julklappar idag. Tänkte passa på att göra det på onsdag innan jag jobbar eftermiddag istället. Kan jag lyxa till det med en lunch på McD också. Bra skit igen.
Så även om jag sovit bort halva dagen så har jag varit desto effektivare sen jag klev upp. Jag har letat upp en vetenskaplig artikel som man måste ha till den jävla vfu-uppgiften, så nu är det bara sätta igång att skriva..
Men först PH eftersom jag inte såg det igår och middag på det. Sen kanske jag är redo för att göra ett ryck..
 Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0