...


Jag ska börja besvara alla frågor precis som Roger i Bonde söker fru.
- Jag trvis i ditt sällskap
- Ja det finns några som gör det ja..

Sjukt bra dag på jobbet idag med. Jag och M är ett bra team.
Var på studiebesök på allergimottagningen på eftermiddagen också. Jag ställde upp som patient och fick mig ett gratis pricktest. Jag var vaken allergisk mot häst, hund, björk,  gräs eller andra fröiga saker. Så nu har jag 12 blodiga små sår på min underarm. Inte snyggt nånstans. Hade jag vetat hur brutalt testet gick till hade jag nog inte varit frivillig testperson trots allt. Men nu är det gjort och det är ju alltid bra att casha in en gratis undersökning.

Imorgon är jag ledig. Då ska jag plugga järnet. Och tvätta lite. Och handla.
Sen är det heeeelg. Som innebär tenta och jobb tragiskt nog. Det är kul nästan jämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0