...


Nu lever jag igen. Och jag antar det är nu jag ska plugga i två timmar innan min tvkväll fortsätter. Motivationen finns inte riktigt där skulle man väl kunna säga.

För att återgå till dagen så har det fan inte hänt mycket spännande. Min rygg är död sen en liten incident med gardinstången i lördags, och jag har haft ont som satan idag. Min handledare tjatade på att jag skulle gå hem eftersom det tog sådär femton minuter för mig att sätta mig på en stol, och sedan femton till för att ta mig upp. Men jag krigade hela dagen. Och imorgon ska jag till sjukgymnasten. Vad nu han ska kunna göra, jag ringde hälsocentralen för att kanske få nå smärtstillande alternativt avslappnande så jag kan röra mig, men sköterskan som svarade sa typ "Nej men till nån läkare behöver du ju inte, dom skriver ju förmodligen bara ut smärtstillande till dig, ring våran sjukgymnast istället" Jävla popcorn. Det är väl tabeltter jag behöver, inte nån jävel som tror att han ska få ta i min extremt ömma rygg. Kan han fetglömma.

Förutom att vara invalid idag har jag ätit skumtomtar. Herrejävlar vad gott det är.
Nu mikrobiologi. Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0