...


Bra dag trots att jag nästan började gråta imorse när klockan ringde för jag var så jävla trött.
Jag var inte alls sugen på att jobba och låg faktiskt i sängen en hel halvtimme efter att alarmet gett min tinitus och försökte verkligen känna efter om jag åtminstone inte var liiiite sjuk eller hade ont nånstans så jag kunde stanna hemma. Men nä. Jag var så frisk som jag kan bli. Alltså jävligt ofrisk om man jämför med andra, men trots allt inte i min risigaste form. Så det var bara kliva upp. Men som tur var så fick jag gå med en jättebra handledare idag, så jag höll inte på att somna en ända gång förän klockan var halv fyra. Höll sedan på att ramla med cykeln nere vid ankdammen på vägen hem. Det var halt. Jävligt halt. Men det blev bara en sjukt snygg sladd med bakdäcket och jag kunde trampa vidare med en hjärtfrekvens på sådär 200.

Nu ska jag vara ledig i tre dagar. Imorgon ska jag sova till tolv och handla julklappar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0