Fan


Hur kunde en sån lugn och trevlig kväll hos Sofie och Jon sluta så jävla galet?
Och då pratar vi inte galet i den roliga bemärkelsen.
Det är nu konstaterat att jag är en väldigt korkad person emellanåt och borde hållas inspärrad.
Ångest är ett milt uttryck för sinnesstämmningen idag.

Huvudvärk har jag också. Man ska inte dricka rödvin.
Men nu har jag just hällt i mig en treo och ska nog ställa mig i duschen.
Halv två ska jag bege mig tillsammans med min Umeåfamilj och kolla på när Jon hoppar fallskärm.
Coolt som fan ska det bli, dock inget jag någonsin, aldrig, aldrig, aldrig, skulle göra själv.

Men å andra sidan trodde jag inte att jag någonsin, aldrig, aldrig, aldrig skulle göra det jag lyckades med i natt heller, så jag ska nog inte uttala mig om saken.

SVÄRORD


Ni vill inte veta..


Our love is not a victorymarch, its a cold and its a broken halleluhja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0