Mja

Jag tycker dagarna börjar gå lite för fort nu. Tycker det var bara för någon vecka sen jag åkte hem hit efter att terminen var slut och hade 12 lediga veckor framför mig. Nu är det helt plötsligt bara några dagar kvar innan jag ska infinna mig på VV. Inte så värst okej.
Planerna för idag är att plugga. Mellan 12 och 15 har jag bestämt mig för. Sen ska jag åka på jobbet och fylla i och lämna in min tidrapport för augusti så det kommer några pengar till mig i september. Och när jag har gjort det ska jag tvätta bh:ar. Och möjligtvis plugga lite till. Observera möjligtvis. Det är ju trots allt 3 dagar kvar till omtentan om jag räknar med idag, och det är ju som vi alla vet väldigt lång tid. Dessutom så är inte tentan förän kl 16 på fredag, så jag hinner plugga då också. Alltså; ingen panik!

Igår spenderade jag dagen med Frida, vi fikade på Jambo, yrade på stan, åt mjukglass och gjorde lasagne.
På kvällen blev det film hos Anna och C och hemma i Frigge var jag inte förän halv tolv. Drygt å bo såhär off ibland.

Nä, nu ska jag sätta mig med anatomiboken. Lika bra det så vi inte ska behöva umgås ännu en period för ännu en omtenta. Vore fan riktigt illa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0