...

Det blev inget ryggläge. För ovanlighetens skull bev jag kvar framför datorn.
Äckligt trött och börjar dessutom bli hungrig. Ser fram emot mina nuggets på McD.
Jag funderar på att färga håret lite. Eller slänga i slingor åtminstone. Synd bara att det är så jävla hopplöst att göra slingor när man har långt hår. Specellt med mitt svinto till hår som förmodligen glömt hur det är att inte vara tovigt.
Ska gå in till Magnus idag och be han klippa mig nån dag framöver. Men bara toppning. Inte en milimeter i onödan.
Möjligtvis att jag slår till på kort snedlugg då, men det tåls att funderas på.
Nu ska jag måla dit ansiktet så folk ser vad som är fram och bak på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0