Söndaaag

Hej och god morgon.
Eller morgon har det varit länge här på Fg, jag vaknade redan strax efter tio faktiskt.
Korrefesten var en rolig tillställning, det spårade och några var fullare än andra.
Jag drack dock bara några glas vin, kände inte för att vara bakis idag så jag var vuxen och tog det lugnt.
Men jag hade riktigt roligt ändå, sällskapet var mycket underhållande, och jag kunde inte annat än att
sitta och garva åt dom hela kvällen. Men vid halv ett gav jag upp, och då hade det både varit securitasvakter
på besök, det hade hoppats i soffan, det hade lekts flygplan och massa annat tok.
Men som sagt, underhållande kväll!

Och såhär såg jag ut igår.. Står på en pall i badrummet och hukar mig eftersom jag inte har någon annan
spegel här i mitt mansion. Oerhört störande.


Idag har jag inte hunnit med så mycket. Duschat, kollat på robinson, ätit lunch och rensat avloppet.
Det sistnämnda var en mindre trevlig upplevelse. Satan vad äckligt det var!

Och såhär mysigt var avloppet innan det blev rensat :)


Planerna för resten av dagen är att handla honung, chips och balsam på ica.
Plugga tänker jag inte, inte på en söndag...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lookin' good ;)

2009-04-05 @ 16:01:39
Postat av: Anonym

Lookin' good ;)

2009-04-05 @ 16:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0