Skojar du eller?

Glaaaad tjej.
Spenderat min lediga dag med dream team på mb, i sex timmar stod vi ut, sen var hjärnblödningen ett faktum.
Därmed har jag på en enda dag lagt ner mer tid på den här kursen än vad jag gjort sammanlagt på de två förra.
Jag har blivit duktig!

Även att dom ringde från målerifirman idag och sa att dom skulle komma och måla om mitt rum på tisdag.
Tack säger jag. Inte en dag för sent. Egentligen ville dom komma på måndag, men eftersom jag ändå åker hem på tisdag frågade jag om dom kunde komma då istället eftersom det blir enklare för både mig och dom om jag inte är hemma under makeover-tiden, och dom var så medgörliga och gick med på det.

När jag kom hem gick jag och kikade om det fanns nåt förråd ledigt, och jajjemen, nog stod det ett ensamt tomt förråd där, så jag sprang till ica och köpte hänglås och tillbaka och paxade det. Så nu har jag nånstans att ställa mina lådor som ändå bara ligger ovanpå garderoben och samlar på sig damm, och även madrassen och alla tomma flyttlådor borde få plats.

Och när jag kollade posten så hade jag vunnit fyra trisslotter för att jag varit med i nån undersökning. Och på dom vann jag 75kr, taaaack. Så nu kan jag sola två gånger typ gratis :) Och sen ringde pappa och berättade den trevliga nyheten att jag skulle få ett halvt stipendium till sommaren från hans jobb. Elvatusen ner i fickan, taaaack igen.
Så nu klarar jag mig om jag inte får nåt jobb, känns mycket skönt. Och sen får jag resten i december eller januari, och det gör ju inte ont nånstans det heller.

Så efter allt detta flyt är jag misstänksam mot för vad som ska hända för att kompensera det hela.
Kommer jag ramla och bryta benet imorgon? Nåt måste ju bara jävlas iaf efter allt det här..
Så här många positiva saker har nog inte hänt mig sammanlagt på hela året tror jag.
Men jag gillar't.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0