Trött och hungrig, mitt allmäntillstånd?

Fan så trött jag ääääär.
Föreläsningar mellan halv nio och tolv och sen grupparbete från ett till halv fyra.
Min hjärna gav upp redan vid tio.
Nu är jag hungrig och skulle uppskatta om någon kom hit och lagade mat till mig..
Men jag får nog steka mina hamburgare själv gissar jag på, är riktigt dålig service på det här stället!
Imorgon är egentligen en ledig dag, men tack vare den fina idén med världens värdelösaste
grupparbete måste vi i basgruppen träffas och göra klart det mellan 9 och 12.
Umgås med basgruppen har jag inget emot, men grupparbete suger ju.
Att jag dessutom måste spendera kvällen med att översätta en atrikel på elva sidor fackengelska
gör inte att jag blir mer pepp.. Dra täcket över huvudet och sova hela kvällen vore en trevligare sysselsättning.

Nä, mat och sen powernap på några timmar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0