Tjock tjej

Matkoma big time. Jag har tryckt i mig tacos, lite för mycket tacos dessutom. Men det var ju så jävla gott..
Gjorde även extra mycket grönsaker och stekte mycket köttfärs så det räcker några dar till, ekonomisk tjej!

Imorgon är jag ledig, men ska vara en amitiös student och sätta mig på mb med teamet och plugga kl 10.
Kan behövas med monsterföreläsningen vi hade idag. Det är svårt att förstå sig på nervsystemet, det tyckte jag redan på gymnasiet, och nu ska jag kunna skiten äckligt mer ingående och dessutom allt på latin. Skjuuuut mig.

Nu ska jag dricka te och ligga i sängen hela kvällen. Eftersom morgondagen är en pluggdag tänker jag inte öppna anatomitegelstenen idag, nån måtta får det faktiskt vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0