Måndag

Min syster har hittat min blogg. Hon hävdar att jag aldrig skriver om henne. Men johoodå, både i julas och i somras.. Och säkert mer också men det orkar jag inte leta upp. Även om jag är en ganska rolig människa som dessutom skrattar åt mina egna inlägg så finns det väl nån gräns.

Idag hade vi en snygg föreläsare. Och fick sluta tidigare. Och jag åt McD till lunch. Och solade på iksu.
Perfekt dag eller vad?
Imorgon blir en mindre perfekt dag med en annan, förmodligen ful och tråkig föreläsare, vi kommer inte få sluta tidigare, jag ska inte äta på donken för det har jag inte råd med och jag ska inte sola. Nästan lika bra att stanna i sängen imorgon alltså. Men bara nästan. Jag ska ju vara en duktig student den här kursen är det tänkt, måste ju prova på det nångång också!

Hade det inte varit så att vi har obligatoriska modellstudier (vad nu det är?) på måndag hade jag kunnat åka hem nu på fredag och vara hemma i 1½ vecka. Istället får jag vänta ända till tisdag och bara vara hemma fem dagar.
Inte helt fel det heller iofs,

Snart börjar Project Runway, och sen ska jag sova.
Har varit uppe till två de sista tre nätterna, så det är dags att vända tillbaka dygnet med tanke på att schemaläggaren bestämt sig för att skoja till det lite genom att tvinga oss börja 8.15 i princip varje dag på hela kursen.

Tja

Kommentarer
Postat av: Bea

Det är ju himla trevligt att bli omnänd även om jag framstår som en tjurig skitunge "jag får aldrig vara med..." nåja, jag har verifierat att jag faktiskt fanns med. I ärlighetens namn var det ju mkt enklare att fråga varför jag aldrig var med och få reda på det än att behöva leta reda på det själv. Tid är pengar!



Har du tur är modellstudierna lite som en krokikurs med en nakenmodell, kanske snyggeföreläsaren! ... för att ni snabbare ska lära er alla latinska namn lite mer incitament till att komma ihåg typ ;)

2009-04-21 @ 06:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0