Måndaaag

Ny vecka, nya tag. Eller hur det nu var.
Började 13,15 idag, söft. Men jag hade alarmet ställt på 8.30 så jag skulle hinna plugga innan det var dags att ge sig iväg till skolan. Så jag vaknade, gick på toa, la mig i sängen igen för att bara ligga några minuter..
Nästa gång jag kollade på klockan var hon halv tolv. Somnade visst.

Imorgon börjar jag 8.15. Hutlöst. Och dessutom måste jag upp redan vid sex för att hinna vara härifrån halv åtta när målarna kommer. Mitt rum är väldigt tomt nu. Badrummet däremot är fyllt till bristningsgränsen.
Jag kan klämma ner mig på toaletten mellan alla lådor och möbler, och även duschen är fri. Men knappt.
Skönt å få omgjort, även om det är ett jävla jobb både innan och efter.

Nu ska jag kika på tv en stund till, sen blir det nog en relativt tidigt kväll med tanke på hur okristligt tidigt jag ska upp imorgon. Men jag kan ju sova på bussen hela vägen hem, så det är nog inte så synd om mig ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0