Lördag

Så har jag spenderat en hel dag som 21åring.
Vaknade redan halv elva imorse, vilket var en stor förvåning eftersom jag var korkad nog att vara vaken till typ två inatt.
Men det är väl så när man blir äldre, man vaknar tidigare på morgonen då. Det gör iaf min mormor. Hon är 84.

Kan väl inte påstå att dagen varit speciellt produktiv, men å andra sidan så var det den första helgen på länge som jag kände mig helt pluggfri. Okej att jag verkligen inte pluggat varje helg, men jag har haft ångest över att jag inte gjort det.
Men som sagt, helt ångestfri dag för omväxlingsskull. Att vara mellan två kurser måste vara det optimala.

Gick på Iksu och solade med Lotta på förmiddagen, det var skönt. Nu är min rumpa rosa, men det är ju bara sexigt.
Tanken var att jag skulle städa idag, men om man ser mitt mansion tappar man liksom lusten, det är för mycket kaos.
Så jag tvättade istället, och gjorde chili con carne till middag. Med betoning på chili. Gott som fan var det.

Morgondagen bjuder inte på mycket spännande den heller, ska väl försöka ta tag i städningen, men mest ska jag nog ladda inför anatomikursen. Det känns som det behövs lite mental förberedelse för att orka med den..

Och boka biljetter hem ska jag också. Tänkte ta och åka hem igen om en vecka, har fem dagars ledighet över sista april, och eftersom det inte verkar hända nåt jättespännande i Umeå så kan jag lika gärna åka hem och hänga med bror, pussas med min bögkatt som jag köpte ett rosa halsband åt sist jag var hem, mycket manligt, och såklart äta massa mat och leka med mamma. Jag gillar min mamma.

Nu började det visst nån thriller på 5an, undra om jag ska våga se den eller om jag ska ställa mig i duschen och få bort den äckliga solarielukten. Varför luktar man så äckligt när man solat i sånt för? Det är en sån där grej jag funderar på ganska ofta men inte orkar ta reda på svaret. Så nån snäll själ kan väl ta reda på det åt mig istället, blir lättast så.
Förlåt för ett långt, tråkigt, bildlöst inlägg. Men jag känner mig inte så jävla rolig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0