Liten update

Jag blir alltid en sån dålig bloggare när jag är hemma.
Egentligen skulle det vara stora bloggveckan nu, eftersom jag har tenta på fredag,
men eftersom jag är hemma finns det massa annat att göra istället för att blogga när man inte pluggar.
Dessutom har jag allvarliga funderingar på att stanna kvar här hemma och inte åka tillbaka
till Umeå, och man vill ju inte plugga i onödan. Ring mig när det är vår i norrland också liksom.

Igår firades min födelsedag eftersom hela familjen var samlad.
Jag fick massa braiga saker, speciellt en så jävla snygg bikini så jag skulle vilja gå runt i den jämt.
Iofs hade jag önskat mig just den också, men man vet ju aldrig hur dom ser ut på. Men den var kanoon.
Sen fick jag lite grejs till badrummet, pärlörhängen, lite kläder, gilmore girls-box och säkert mer som jag glömt.
Hann även med att leka med Frida "jag går en teknisk linje" Hodell en sväng på förmiddagen också.
Vi åt pizza och hade damp, allt i vanlig ordning alltså trots att vi inte träffats sen nyår.

Nu ska jag sova. Imorgon ska jag göra slingor på mamma, kolla på GG och plugga..
Eller vem försöker jag lura, jag kommer inte alls plugga. Gör inget idag som du kan göra imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0