Leeeeedig

Påskloooooov!
Dagens semenarium var inte så farligt som jag trodde. Det var en ganska lättsam tillställning, och det vettigaste jag sa på hela tiden var nog "Men vad är det för sopa som skrivit den här artikeln?"
Dessutom tog det hela bara en och en halv timme och höll alltså inte alls på till halv fem som det var tänkt.
Alltså kunde jag ha åkt hem redan idag om jag vetat om det tidigare. Suuuug tycker vi om det.
Men nu ska jag inte vara bitter över det utan vara nöjd och glad för att jag är ledig ända tills nästa fredag!

Planerna för eftermiddagen är att plocka ihop lite här så jag slipper komma hem till ett kaos och sen ska jag packa.
Någon form av middag borde jag också stoppa i mig, men pasta/räksalladen till lunch på skolan måste ha lagt sig högt upp i magsäcken för jag är då fortfarande inte hungrig. Iofs kan det även ha något att göra med att jag tröck i mig 200g chips när jag kom hem, men bara kanske..

Tänkte bjuda på före- och efterbilder på vårskrubbningen av mina sneakers också.
Eftersom jag inbillat mig att det inte är lerigt hemma utan näst intill högsommar så tyckte jag att det var dags
för mina, en gång i tiden, vita skor att få sluta vara helgrå.
Varsågoda.
Före


Efter


Nu ska jag ta ner världens tyngsta resväska från min garderob.. Sist fick jag fanskapet i huvudet, så wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0