Heeeemma

Hemma. Eller tillbaka till Umeå. Vart är hemma nu för tiden egentligen?
Sju timmar tog det för mig att komma hem. SJU TIMMAR!
Utanför Timrå hade nämligen två långtradare bestämt sig för att krocka, så vi blev stående i bilkö i två timmar.
Och samtidigt som stoppet i trafiken blev, så dog även internet och min dator vägrade fatta att det fanns ett trådlöst nätverk på bussen. Och nånstans där bröt jag ihop och ville skjuta hela världen.
Även att jag när jag kom hem upptäcker att det är 19 grader här hemma. I mitt rum alltså. 19!
Jag brukar ha 25. Nu sitter jag här i mössa och hood och svär över att jag bor i norrland.
Btw så kändes hooden väldigt trång. Har jag blivit tjock på en vecka? Det är väl inte möjligt?
Min tv-dosa har slutat fungera också. Den har saknat mig tror jag. Så med lite kärlek kanske den börjar fungera igen.
Nu är jag galet hungrig, men har ingen mat hemma, och orkar fan inte gå ut igen.
Då var det bara kvar att lära sig en hel kurs vetenskapsteori då, ska väl gå bra på några timmar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0