Heeeelg

Thank God its Friday!
Anatomikursen is killing me, föreläsningen idag var inte att leka med.
Vet inte hur många gånger jag funderade på att sluta försöka förstå och spela spel på mobilen istället..
Efter skolan gick jag hem och sov i nån timme, sen blev det middag och promenad till Iksu och 15 minuter
i kärringgrillen. Träffade även på en söt kille som också skulle sola, han ville ha hjälp med inställningarna till solariet, jag hade tyvärr ingen aning om hur man gjorde. Jag kan bara med fläktfunktionen, brukar räcka bra så tycker jag.
Ikväll har jag packat ihop saker som ska ner i förrådet och tagit fram lådor som jag ska trycka ner alla saker jag ska ha kvar här efter målningen, men som måste packas ner under tiden. Ett jävla jobb måste jag säga, men lätt värt.
Morgondagen bjuder på plugg, städning och sen, hör och häpna, fotboll på Gammlia.
Benice ska på fotboll! Och det är inget skoj. Jag ställer upp för Sofie som vill se Ersboda-IFK Göteborg, jag har ju inget annat för mig, och nån gång i livet måste väl även jag se en fotbollsmatch live, blir säkert trevligt i det fina vädret!
Måste på stan innan och köpa mig ett par solbrillor bara, sitta ute i solen och kisa i två timmar (eller hur lång nu en match är) är inte aktuellt. Söndagen kommer ägnas åt ANATOMIIII och hopplock av saker.
Blir nog en bra helg det här, trots all latin, synapser, osmoser och nerver jag ska försöka förstå mig på.
Tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0